piątek, 11 listopada 2011

Recovery week - dzień 3


Dziś postanowiłem się zmierzyć "ze sobą."Pomiar centymetrem przed ćwiczeniami by mieć obraz człowieka przed programem:
Pas: 104 cm (na wysokości pępka)
Biodra: 102 cm
Klata: 113 cm
Uda: P59cm/L60cm
Biceps: P39,5cm/L39cm
Waga: 95 kg
Wzrost 188 cm

Dodatkowo wrzucam zdjęcia obecne:

- Dzień 1 -

Dzisiejszy dzień wolny postanowiłem poświęcić rozciąganiu i jodze.

Bo jak wspominałem, doskwiera mi ból z poprzednich dni. Mam już też przygotowane dietę, jednak jeszcze skonsultuję ją i jak będzie ok, wrzucę.






Kolejna motywacja:



A ty co dziś zrobiłeś?

2 komentarze:

  1. Widzę że po za brzuchem to generalnie nie jest tak źle. Dobra dieta, trening i powinieneś szybko go zgubić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klata plecy barki... od tego są ciężarki!!!

    OdpowiedzUsuń